Zomerfestival Heemskerk

Sponsoren

Van RABO clubsupport ontvingen we dit jaar ruim 640, euro alle stemmers op ons hartelijk dank.

Wilt u dit jaar weer zo’n spetterend festival?

Dan zouden wij het zeer op prijs stellen als u een duit in het zakje wilt doen. De activiteiten van Zomerpodium Heemskerk worden geheel door vrijwilligers georganiseerd en is financieel afhankelijk van subsidies , sponsoring en donaties. Uw gift is dus zeer welkom, u kunt tijdens het festival aan een van de vrijwilligers een donatie geven of een bedrag overmaken op onze bankrekening NL04RABO0363423869. Alle beetjes helpen!

Alvast hartelijk bedankt en hopelijk tot ziens in 20223!

De sponsors voor het zomerfestival 2024 zijn bekend; (koop uw producten en diensten bij onze sponsors).

Marco Beentjes Travel Club

IJmond werkt

Uw naam kan hier ook bij staan, sponsor ons in 2024. Stuur een mailtje naar zomerpodiumheemskerk@gmail.com